SELAMAT BERSARA

SELAMAT BERSARA
Selamat bersara kepada Puan Hajjah Fatimah binti Abas pada 12 Februari 2010. Jasamu kami kenang. Ikhlas daripada Warga SK Saint Anthony

AKTIVITI MINGGU INI

Isnin, Jun 22, 2009

AKTVITI HARI ISNIN, 22 JUN 2009



Perhimpunan minggu pagi agak istimewa kerana ia turut dihadiri oleh Guru Besar SK Saint Anthony iaitu Encik Mohammad Nordin bin Mohammad Amin. Beliau telah mengambil kesempatan untuk menyampaikan ucapan di hadapan para pelajar sekolah cawangan.

Antaranya beliau menasihati semua murid agar belajar bersungguh-sungguh serta mengubah sikap lama kepada sikap yang baru yang lebih positif. Beliau juga menasihati kepada pelajar tahun enam yang bakal menghadapi UPSR 2009 agar lebih memberi perhatian terhadap pelajaran dan menggunakan masa sebaik mungkin dengan perkara berfaedah.


Pada hari ini juga, Siri Ceramah Teknik Menjawab Soalan UPSR diteruskan lagi untuk mata pelajaran Sains. Penceramah jemputan ialah Cik Anisa bt Zubir Xavier dari SK Saint Anthony Teluk Intan. Ceramah bermula dari pukul 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari. InsyaAllah, esok pula (23.6.2009) akan diadakan ceramat teknik menjawab soalan Matematik.